jouw-tekstkeuzes-bepalen-jouw-conversie-tekstscan
jouw-tekstkeuzes-bepalen-jouw-conversie-tekstscan-m

Tekstscan.

Zijn jouw webteksten ijzersterk? Scoor jij met elke mailing die je verstuurt? Is jouw conversie 100%? Vast niet. Want als je daar overtuigd van bent dan was je hier niet. Je bent hier omdat er twijfel is over of jij nu het maximale uit jouw tekst haalt.

Ik snap je twijfel. Tekst is een complex én krachtig communicatiemiddel. Met deze tekstscan adviseer ik je hoe je maximale resultaten behaalt met de juiste woorden. Dat kan ik omdat ik nog weinig weet van jouw tekst én omdat ik veel weet van tekst. Huh?

Des te minder ik weet, des te beter.
De lezer van jouw tekst weet namelijk ook weinig tot niets tot het moment dat er een blik op jouw tekst wordt geworpen. Dus juist doordat ik minimale kennis heb over de totstandkoming van jouw tekst is, is de uitkomst van de tekstscan maximaal.

Wil ik dan helemaal niets weten? Toch wel. Ik heb 3 hamvragen die ik vooraf stel:

  • Wat is jouw doelgroep?
  • Wat is het doel van jouw tekst.
  • Welke tekst wil je dat ik scan?

Op basis van die beperkte informatie lees ik je tekst. Hierbij zet ik oogkleppen af en de bril van jouw doelgroep op. Ik noteer alle tips, verbeteringen en (marketing)ideeën die tijdens de scan van 60 minuten bij me opkomen. Tips, verbeteringen en ideeën over bijvoorbeeld de tone of voice, de inzet van beïnvloedingsprincipes, schrijfstijl en doel(groep)gerichtheid. Benieuwd wat de kosten zijn? 250 euro exclusief btw.

Al die ongezouten feedback ontvang je in een overzichtelijk document zodat je weet wát, waarom en hoe het beter kan. Zodat je jouw tekst kunt (laten) optimaliseren en kunt ervaren dat tekst werkt. Of dat lang duurt? Nee hoor, meestal kan ik een tekstscan binnen enkele dagen na de aanvraag in je mailbox laten ploffen.

O ja, over tekst in het algemeen weet ik trouwens wel veel.
Dat ik zo min mogelijk wil weten over jouw tekst zegt niets over wat ik wél weet over tekst. Dat is best veel. Zo ben ik oprichter van bureau Voor Tekst waar ik kennis over tekst mag delen met organisaties waaronder gemeente Amsterdam, Rabobank en Randstad. Ik schreef 3 boeken over teksten binnen recruitment en hr. Daarnaast ben ik expert Wervende teksten op kennisplatform Kiqit. Als spreker & consultant op eigen titel werk(te) ik onder samen met Maasstad Ziekenhuis, vidaXL, EN HR Solutions en Jacob Douwe Egberts. Mijn geheime wapen? De inzet van tekstpsychologie zodat het onbewuste brein wordt beïnvloed. Een krachtig wapen aangezien 95% van de keuzes met het onbewuste brein wordt gemaakt.

Terug naar het begin
Je wilt het maximale uit jouw tekst(en) halen. Kies daarom voor de tekstscan. Voor inzicht, ideeën en inspiratie over hoe het beter kan.

Chat openen
stuur me een WhatsApp
Waarmee kan ik je helpen?