Scoren met woorden.

Incompanytraining

Webinar-scoren-met-woorden-nicol
Tijdens deze incompanytraining ‘Scoren met woorden’ ontdekken jouw collega’s hoe:

 

  • de juiste woordkeuze invloed heeft op conversie.
  • meer clicks, leads en betrokkenheid binnen handbereik zijn.
  • neuromarketingprincipes slim kunnen worden ingezet in tekst.

Een goede tekst is 1 ding. Een tekst schrijven die converteert is een kunst.
Door slimme én bewezen (neuromarketing)principes toe te passen in tekst kun jij invloed uitoefenen op het onbewuste brein van de lezers. Het deel van het brein waarmee 95% van de keuzes wordt gemaakt. Dus ook óf de lezer overgaat tot actie.

Ik deelde mijn kennis eerder met onder andere:

vidaxl logo
jde-logo
goodhabitz-logo
Deloitte logo
en-hr-solutions-logo

Met alle feedback en praktische tips die we tijdens én na de training hebben ontvangen, zijn we direct aan de slag gegaan. We merken nu al een enorm verschil in onze werkwijze en resultaat!

Sara Akhtar

Expert Recruitment & Arbeidsmarktcommunicatie, Maasstad Ziekenhuis

Op de agenda.

Wees geen grijze muis.
Door te doen wat anderen ook doen, val je nooit op. Dus maken we korte metten met braaf-taal en heten we lef-tekst welkom.

Breinschrijven.
95% van de keuzes wordt in het onbewuste brein gemaakt. Ook in het brein van jouw lezers. Ik neem je mee in hoe je bewezen beïnvloedingsprincipes in tekst toepast om zo jouw doelen te bereiken.

Beken kleur.
Welke woorden en schrijfstijl past bij welk persoonlijkheidstype? Het antwoord is de sleutel tot conversie. Beken kleur en schrijf volgens de DISC-aanpak.

Magische woorden.
Ik tover 6 magische woorden uit de hoge hoed en jij ontdekt hoe je die magie voortaan in jouw teksten benut.

Voorkom prijspijn.
Als je met een hamer op je duim slaat, wordt hetzelfde hersengebied actief als wanneer je geld uitgeeft. De diagnose? Prijspijn. Het medicijn? Inzichten vanuit de psychologie toepassen in jouw tekst.

Vraag maar raak.
Nog voordat ik geboren was bedacht professor Siegfried Vögele de Dialoogmethode. Hoe pas jij deze succesvolle methode anno 2022 toe in teksten? Ik geef het antwoord op die vraag.

Kiezen tussen een appel en een peer.
Wil je jouw resultaten verhogen? Geef je lezer wel keuzes maar geen keuzestress. Hoe dat werkt, dat laat ik je ontdekken door je te laten kiezen tussen een appel en een peer.

Voor wie is deze incompanytraining?
Speciaal voor jouw medewerkers die met woorden willen scoren. Denk aan content marketeers, tekstschrijvers, copywriters, communicatiemedewerkers en online marketeers die nóg betere teksten willen leren schrijven.

Op locatie of online
Alles is mogelijk. Bij jou op kantoor, als online training of op een centraal gelegen locatie in Nederland.

Wat levert het op?

  • Bergen inspiratie en nieuwe kennis voor jouw team.
  • Optimale kwaliteit. Van jouw medewerkers en de teksten die zij schrijven.
  • Betere resultaten. Denk aan meer clicks, leads en betrokkenheid.

Wat is de investering?

  • 2810
  • 6 uur maatwerktraining op locatie (tot 12 deelnemers)
  • inclusief e-book Scoren met woorden en exclusief btw

Praktisch
Geen stoffige theorie, wel direct bruikbare. Hoe je met 1 woord het verschil kan maken. Zo tover ik 6 magische woorden uit mijn hoge hoed. Ook sta ik stil bij hoe de deelnemers direct de volgende werkdag neuromarketingprincipes en schrijfmethodes kunnen inzetten.

Energie(k)
Je hebt incompanytrainingen waar trainers monotoon een standaardverhaal afdraaien en deelnemers bijna in slaap vallen. Let op: dit is niet zo’n training. Ik stuiter door de trainingsruimte om mijn kennis met jouw team te delen. Maar niet voordat ik de deelnemers laat ervaren hoe een breinbotsing ontstaat en laat kiezen tussen een appel en een peer.

Inspiratie
Bergen inspiratie. Gevormd door veel nieuwe inzichten, sprankelende ideeën en direct toepasbare technieken. Ik zorg ervoor. Ik wrik jouw team los van de waan van de werkdag. Laat de deelnemers ontdekken hoe zij bewust het onbewuste brein kunnen beïnvloeden met de juiste woordkeuze.

copywriter-neuromarketing-nicol-tadema

    Nicol Tadema.

Ik ben breinschrijver. En ondernemer, auteur, spreker + consultant met tekst altijd als de rode draad. Sommige mensen noemen mij ook wel een teksttovenaar. Wat ik daar zelf van vind? In elk geval deel ik de mening dat woorden iets magisch hebben. En dat je door het toveren met woorden veel kunt bereiken. Zo laat ik mensen door het juiste woordgebruik denken aan een paars konijn en voorkom ik prijspijn bij lezers van offertes. Versterk ik (werkgevers)merken en verhoog ik de resultaten. Mijn credo? Met de juiste woordkeuzes beïnvloed je jouw conversie.

Laten we kennismaken.

Chat openen
stuur me een WhatsApp
Waarmee kan ik je helpen?