7 magische woorden.

goochel met woorden en verhoog jouw conversie

In een online masterclass van 2,5 uur ontdek je:

  • wat de 7 magische woorden zijn.
  • hoe jij deze 7 magische woorden succesvol inzet.
  • waarom goochelen met woorden een boost geeft aan jouw conversie.
Webinar-scoren-met-woorden-nicol

​Denk niet aan een paars konijn.
Toch gedaan hè? Ik heb zojuist bewust jouw onbewuste brein beïnvloed. Dit deed ik omdat ik de kracht van het magische woord niet wilde aantonen. Oh ja, omdat is ook een magisch woord. Waarom? Daarom.

Tijdens deze inspirerende masterclass tover ik 7 magische woorden uit de hoge hoed. Da’s natuurlijk leuk, alleen heb jij weinig aan de woorden op zichzelf. Dat is alsof je een professionele goocheldoos hebt, maar geen idee hoe de trucs werken. Of een IKEA-pakket in elkaar moet zetten zonder een handleiding. Daarom blijft het niet alleen bij het delen van de woorden.

Ik vertel vooral hóé jij de 7 magische woorden handig kan inzetten in tekst. Want door jouw boodschap goed te laten landen in het onbewuste brein van de lezer maak je het verschil. Zelfs als jouw verhaal inhoudelijk hetzelfde verhaal is als dat van de concurrent. Maar omdat jij het verhaal net even slimmer verwoord, ga jij er met de conversie vandoor.

In een notendop.

R

Van 9:30 tot 12:00 uur

1 november

R

Kleine investering (ex. btw)

267

R

Deelnemers

Maximaal 25

Als tekstfanaat wil je toch ook:

  • dat jouw boodschap maximale overtuigingskracht heeft?
  • het brein van jouw lezers veroveren?
  • zorgen dat jouw tekst de hoogst haalbare resultaten oplevert?

Inclusief.

Het boek Magische woorden

Het is nog work in progress maar de planning is dat voor de jaarwisseling mijn allernieuwste boek Magische woorden van de pers rolt. Als jij je aanmeldt voor deze masterclass zorg ik er persoonlijk voor dat het boek t.w.v. € 22,98 als een van de eersten op jouw deurmat belandt.

Terugkijk-link

Kort na de masterclass ontvang je een terugkijk-link die 2 weken geldig is. Handig voor als je niet live kunt deelnemen of de masterclass nog een keer wil zien.

Fascinerend en frustrerend tegelijk
Voor mij zijn goochelaars een bron van fascinatie en frustratie tegelijkertijd. Want al sta je er met je neus bovenop, dan nog heb je geen benul van hoe die goocheltruc nu werkt. En je weet ook dat je voor de gek wordt gehouden. Elke uitzending van MindF*ck of een optreden van Hans Klok bezorgt mij dan ook gegarandeerd slapeloze nachten. Keer op keer probeer ik te achterhalen waar dat konijn uit die hoge hoed nu vandaan komt. Hoe een illusionist kan voorspellen welke kaart iemand trekt. Of waarom er geen druppeltje bloed te zien is wanneer de knappe goochelaarsassistente doormidden wordt gezaagd.

Tijdens deze masterclass onthul ik mijn 7 magische woorden. En daar blijft het niet bij. Anders zou ik zo’n goochelaar zijn die alleen de truc doet maar niet vertelt hoe de truc werkt. En zou de masterclass ook zo voorbij zijn.

Dus ik deel vooral mijn kennis over hóé jij zelf kan goochelen met 7 magische woorden. Daarbij vraag ik je niet om jouw lezers voor de gek te houden. Ik vraag je alleen om magische woorden toe te voegen aan jouw verhaal. Precies op de juiste plek en manier. Zo bereik je het onbewuste brein en dus jouw doel. Fascinerend hè? Want hoe je iets verwoordt, daarmee kan jij het verschil maken.

Energie(k)

Je hebt online trainingen waar trainers monotoon een standaardverhaal afdraaien en jij ondertussen je mail even checkt.

Jouw mailbox moet even wachten. Jij zit namelijk aan het beeldscherm gekluisterd terwijl ik mijn kennis over de 7 magische woorden deel.

Praktisch

Geen stoffige theorie, wel direct bruikbare inzichten. Ik deel herkenbare praktijkvoorbeelden en vertel over de wetenschap erachter.

De kennis die je opdoet kan je bij de eerstvolgende tekst die je schrijft toepassen. En zo kan je direct profiteren van de resultaten.

w

Voor jou

Deze masterclass is speciaal voor ambitieuze copywriters, tekstschrijvers, online marketeers en alle andere vakidioten die zich professioneel bezighouden met tekst.

Zeker als je verdieping zoekt in overtuigingstactieken zoals framing.

vidaxl-logo
Deloitte logo
goodhabitz-logo
vidaxl logo
maasstad-logo
jde-logo

Slechts 25 plekken beschikbaar.

copywriter-neuromarketing-nicol-tadema

    Nicol Tadema.

Ik ben breinschrijver. En ondernemer, auteur, spreker + consultant, met tekst altijd als de rode draad. Sommige mensen noemen mij ook wel een teksttovenaar. Wat ik daar zelf van vind? In elk geval deel ik de mening dat woorden iets magisch hebben. En dat je door het toveren met woorden veel kunt bereiken. Zo laat ik mensen door het juiste woordgebruik denken aan een paars konijn en voorkom ik prijspijn bij lezers van offertes. Versterk ik (werkgevers)merken en verhoog ik de resultaten. Mijn credo? Met de juiste woordkeuzes beïnvloed je jouw conversie.

Ontdek het geheim van magische woorden.

Chat openen
stuur me een WhatsApp
Waarmee kan ik je helpen?