Kies de schrijfstijl die past bij jouw doelgroep​.

door kleur te bekennen jouw conversie verhogen

Tijdens deze online masterclass van 2 uur ontdek je:

  • welke 4 communicatiestijlen er zijn.
  • welke communicatiestijl past bij diverse beroepsdoelgroepen.
  • hoe je slim inspeelt op het onderbewuste van jouw doelgroep (en zo jouw conversie verhoogt).
gratis-boek-tekst-werkt

In deze arbeidsmarkt kom je niet meer weg met een middelmatige vacaturetekst, een benedenmaats benaderingsbericht of een algemene webtekst op de werkenbij-site. Om nu jouw felbegeerde, schaarse talent te bereiken moet je alles uit de kast halen.

Daarom pak ik het thema ‘Kies de schrijfstijl die past bij de doelgroep’ van de plank. Ik neem je mee in de diverse communicatiestijlen en sta stil bij welke stijl bij welke (beroeps)doelgroep past. Zo weet jij straks welke communicatiestijlen jij in jouw wervende teksten kan aanhouden om jouw doel(groep) effectief te bereiken. Wel zo handig in een arbeidsmarkt als deze.

In een notendop.

R

18 maart 9-11 uur

Wanneer

R

167

Kleine investering (ex. btw)

R

Maximaal 25

Deelnemers

Zij gingen je voor.

"Nicol laat zien hoeveel impact je kunt maken op potentieel talent, door de juiste woorden te kiezen in je vacaturetekst. Aan de hand van theorie, voorbeelden en fijne tips & tricks krijg je de juiste tools aangereikt om vacatureteksten te schrijven die aanslaan bij jouw doelgroep. Een absolute aanrader!”

– Sophie Don, Employer Branding Specialist, EN HR Solutions
⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

"Mijn brein staat weer op scherp na je masterclass, hopelijk loop ik geen topper meer mis met mijn nieuwe vacatureteksten 😊."

– Gisela Veldkamp, Fygi
⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

“Interessant om neuromarketing en beïnvloedingsprincipes toe te gaan passen in vacatureteksten. Nieuwe inspiratie!”

– Jolien Bijhouwer, EN HR Solutions
⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

“In deze masterclass legt Nicol uit hoe je met tekst het onbewuste systeem van het brein prikkelt. Eén van de doeltreffende manieren om jouw latente doelgroep aan te zetten tot actie! Een onmisbaar element in een strategie waar recruitment en marketing samenkomen voor het aantrekken van nieuw talent.”

– Samantha van Yperen, Strikt
⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

Zij gingen je voor.

“Nicol laat zien hoeveel impact je kunt maken op potentieel talent, door de juiste woorden te kiezen in je vacaturetekst. Aan de hand van theorie, voorbeelden en fijne tips & tricks krijg je de juiste tools aangereikt om vacatureteksten te schrijven die aanslaan bij jouw doelgroep. Een absolute aanrader!” ​- Sophie Don, Employer Branding Specialist bij EN HR solutions

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

“Mijn brein staat weer op scherp na je masterclass, hopelijk loop ik geen topper meer mis met mijn nieuwe vacatureteksten 😊.”– Gisela Veldkamp, Fygi

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

“Interessant om neuromarketing en beïnvloedingsprincipes toe te gaan passen in vacatureteksten. Nieuwe inspiratie!” – Jolien Bijhouwer, EN HR Solutions

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

“In deze masterclass legt Nicol uit hoe je met tekst het onbewuste systeem van het brein prikkelt. Eén van de doeltreffende manieren om jouw latente doelgroep aan te zetten tot actie! Een onmisbaar element in een strategie waar recruitment en marketing samenkomen voor het aantrekken van nieuw talent.”– Samantha van Yperen, Strikt

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

Beken kleur en verhoog jouw conversie

Goed om te weten.

Terugkijken

Enkele dagen na de masterclass ontvang je een terugkijk-link. Handig voor als je niet live kunt deelnemen.

Online sessie

Het is een online masterclass. Alle informatie die nodig is om erbij te zijn ontvang je ruim op tijd.

w

Kleine groep

Er doen maximaal 25 mensen mee. Er is dus volop interactie en ruimte om jouw vragen te laten beantwoorden.

Wacht niet te lang. Slechts 25 plekken beschikbaar.

copywriter-neuromarketing-nicol-tadema

    Nicol Tadema.

Ik ben een geluksvogel. Ik kan namelijk datgene doen waar ik blij van word: adviseren, spreken en content creëren. Ik weeg mijn woorden af en zet tekst in als beïnvloedingswapen. Ik spreek vanuit mijn hart en steek mijn enthousiasme nooit onder stoelen of banken. Het bundelen van krachten en buiten de lijntjes kleuren geeft mij energie.

Naast consultant, spreker en copywriter op eigen titel ben ik oprichter van Voor Tekst. Dit bureau is 100% gespecialiseerd in teksten voor de arbeidsmarkt. Ik ben co-founder van én expert Wervende teksten op het kennisplatform voor recruitment; Kiqit. En ik schreef de boeken Werven met Woorden; een handleiding voor het schrijven van goede vacatureteksten én Tekst werkt; het handboek voor tekst binnen recruitment en hr.

Ontdek welke schrijfstijl bij jouw doelgroep past en optimaliseer zo jouw conversie.

Chat openen
stuur me een WhatsApp
Waarmee kan ik je helpen?