Nog even over mijn mislukte voornemens.
Weet je nog dat ik vertelde dat ik mijn schermtijd wil laten afnemen? Het is een van mijn mislukte voornemens. Tot nu toe dan, ik blijf hoop houden. Er is nog zo’n 10,5 maand te gaan tot het eind van het jaar. Wie weet valt de stroom eens dagenlang uit en werkt het noodaggregaat niet. Dan lukt het alsnog.
Ben je benieuwd naar hoelang mijn schermtijd is? Ik lees net (ja, op mijn mobiel) dat Nederlanders gemiddeld 5 uur en 11 minuten per dag naar een scherm staren. Belgen tellen hier ruim een halfuur bij op, zij zitten op 5 uur en 44 minuten. Als ik die cijfers bekijk, ben ik waarschijnlijk meer Belg dan Nederlander.
Ruim 5 uur per dag is bizar veel. Grote kans dat jij in die tijd de aandacht van je doelgroep wil grijpen. Succes.
Die ene LinkedInpost waar je strijdt om de aandacht omdat bijvoorbeeld 97% van de B2B-marketeers ook LinkedIn actief gebruikt. Verstuur je een mail? Realiseer je je dat het er een van de 75 mails is die mensen elke dag krijgen? Als je een website over ‘mental coaching’ hebt, dan zijn er samen met jou nog 269,99 miljoen anderen die vechten om de eerste plek in Google.
Hoe krijg jij wél de aandacht die jouw verhaal verdient? Denk aan de inzet van de dialoogmethode, wake up words en triggerzinnen.
Hoe dit voor jou kan werken, ontdek je tijdens de schrijftraining Schrijf slim, bereik meer. Zie ik jou daar?