Het is zover: De 7 magische woorden is leverbaar

Zo trots als een pauw, aap en beer tegelijk vertel ik jou dat mijn vierde boek ‘De 7 magische woorden’ vanaf nu leverbaar is.

In mijn allernieuwste boek ‘De 7 magische woorden’ onthul ik de woorden die jouw tekst kunnen maken óf breken. Zodra jij weet hoe je de woorden juist toepast worden jouw resultaten positief beïnvloed. Het ge-wel-di-ge nieuws is dat jij vanaf nu de goocheltrucs kan ontdekken en dus kan scoren met woorden.

Ja, ik bestel het boek nu
liever eerst gratis de eerste 50 pagina’s

Goed om te weten: het boek is in maart exclusief verkrijgbaar via Managementboek. Pas vanaf 3 april wordt het geleverd via andere verkoopkanalen zoals Bol.com en Bruna. Wil je dus direct goochelen met woorden dan bestel je het boek via Managementboek: op werkdagen voor 21:00 uur besteld = morgen in huis.

Over het boek

Speciaal voor dit boek selecteerde ik 7 woorden uit de Nederlandse taal die een tekst kunnen maken en breken. De woorden zijn sleutelwoorden die je in elke tekst wel tegenkomt. Alleen worden de woorden vaak op een ineffectieve manier ingezet waardoor het resultaat achterblijft. Het woord ‘maar’ is 1 van die woorden. Tijdens mijn analyse op honderden teksten constateerde ik dat dit 4-letterwoord vaak op een manier wordt ingezet dat het afbreuk doet aan het doel van de boodschap. Door simpelweg de boodschap om te draaien kan het woord ‘maar’ nog steeds worden gebruikt en neemt het positieve effect enorm toe. Ook ‘omdat’ is 1 van de 7 magische woorden. Bij dit woord blijkt dat de reden die erachter wordt vermeld minder van belang is dan veel mensen denken.

“Nicol deelt in ‘De 7 magische woorden’ haar trukendoos met ons als lezer. Ze laat zien hoe je met de juiste aanpak doeltreffend je doelgroep beïnvloedt. Er zijn slechts 7 simpele woorden voor nodig. Die, als ze juist worden toegepast, een enorm effect hebben. Als copywriter weet ik 1 ding zeker: ik onderschat nooit meer de kracht van 1 enkel woord.”

Daniëlle van Rijen, copywriter Satdesign

Na het lezen van dit boek
Ik voorspel dat als jij de 7 woorden en bijbehorende 39 beïnvloedingstechnieken slim inzet, je jouw verkoopcijfers ziet toenemen. Dat de sollicitaties op jouw vacatures binnenstromen. Dat het aantal ja-woorden op jouw offertes zo groot is dat je het werk niet meer aankan. Of als je een spreker bent: dat je het publiek voor je weet te winnen.

Los van het beïnvloeden van jouw resultaten hoop ik dat je na het lezen van ‘De 7 magische woorden’ nooit meer hetzelfde naar tekst kijkt. Omdat de kracht van tekst groot is en tekst het onmogelijke mogelijk kan maken.

Voor wie
Het boek ‘De 7 magische woorden’ is geschreven voor iedereen die met regelmaat overtuigende teksten schrijft. Denk hierbij aan tekstschrijvers en marketeers die productpagina’s, webteksten en social mediaberichten schrijven. Ook voor salesprofessionals, ondernemers en sprekers kan het boek waarde toevoegen in de communicatie. Zo kunnen de 7 woorden ook succesvol ingezet worden in salesgesprekken, presentaties en pitches.

“Met 1 magisch woord schrijf je de belangrijkste boodschap op een andere manier. Beter, overtuigender, resultaatgerichter. Laat staan wat je bereikt met 7 van deze magische woorden.”
Iris Wright, copywriter en trainer

Dan rest mij nog maar 1 vraag: wat als jij jouw resultaten kan beïnvloeden met 7 magische woorden?

Ja, ik bestel het boek nu
liever eerst gratis de eerste 50 pagina’s


PS Je kan natuurlijk ook kiezen voor de e-learning De 7 magische woorden. Het boek is daarbij inbegrepen en ontvang je direct na jouw aanmelding.