Veilige woorden
Deze veilige woorden verlagen het risico in het brein van de lezer. Voor minder twijfel en meer conversie.
Waarom werkt dit?
Een eerste aankoop? Een nieuwe leverancier? Elke verandering is spannend. Want wat als het een verkeerde beslissing is?
Veilige woorden dempen onzekerheid bij verandering. Ze stellen het brein gerust en geven zekerheid. En als je het hebt over schrijven voor het brein, heb je het dus over neurocopywriting. Dus dat je in het schrijfproces doelbewust inspeelt op de werking van het brein. Daarbij gebruik je psychologische en neurowetenschappelijke principes om de juiste woorden te kiezen die jou helpen bij het bereiken van je doel.
Veilige woorden
Woorden die het brein geruststellen en zekerheid bieden zijn woorden zoals:
💹 garantie
💹 AVG-proof
💹 foutloos
💹 verifieerbaar
💹 verzekerd
💹 privacy-first
💹 gegarandeerd
💹 waterdicht
💹 sluitend
💹 niet goed - geld terug
💹 versleuteld
💹 dataveilig
💹 compliant
💹 conform wet- en regelgeving
💹 conform norm / NEN-conform
💹 ISO 27001 / ISO 9001 / ISO-gecertificeerd
💹 CE-gekeurd
💹 geaccrediteerd
💹 goedgekeurd
💹 veilig
💹 gediplomeerd
💹 onberispelijk
💹 geautoriseerd
💹 gevalideerd
💹 geverifieerd
💹 onafhankelijk getest
💹 kwaliteitslabel
💹 gecontroleerde kwaliteit
💹 standaardprotocol / SOP
💹 4-ogen-principe
💹 kwaliteitsmanagement
💹 risicovrij
💹 uptime-garantie (99,9%)
💹 continu gemonitord
💹 24/7 back-ups
Voor meer resultaat: welk veilig woord voeg jij vandaag toe aan je salespagina, offerte of LinkedIn-profiel?