Gegrepen door de zoveelste afwijzing van een offerte die niet kon missen? Voel je de frustratie van weer een deal die door je vingers glipt? Zit je vast in een vicieuze cirkel van lage conversie, ondanks alle inspanningen
Laat geen winkansen meer liggen. Tijdens deze training +'Scoren met offerteteksten' neem ik jou mee hoe je van een prospect wél een klant maakt. Door de trucs te onthullen van neurocopywriting, verschillende overtuigingstechnieken en de 7 beïnvloedingsprincipes. Omdat mensen 98% van hun beslissingen met het onbewuste brein maken. Ook jouw prospects.
nieuwe datum volgt
nog 15 plekken vrij
Tijdens deze interactieve training neem ik je mee in hoe jij onweerstaanbare offerteteksten schrijft. Hierbij is het doel dat de prospect overtuigd raakt van jouw aanbod. Of je nu een offerte stuurt voor zonnepanelen, consultancy óf een cateringklus . Om dit mogelijk te maken deel ik beïnvloedingsprincipes, magische woorden en overtuigingstechnieken waarmee de kans op een 'ja' met 98% toeneemt.
Deze training 'Scoren met offerteteksten'is voor iedereen die meer resultaat wil behalen met offerteteksten. Denk aan ondernemers, salesprofessionals, accountmanagers, consultants et cetera.
de klant sneller voor jouw dienst of product kiest als jouw onderscheidende waarde helder is, dan dat men kiest voor de laagste prijs?
67% van alle prospects bij meerdere partijen offertes aanvraagt?
50% van de aanvragers teleurgesteld is als het gaat om de kwaliteit van de offerte?
Ontdek hoe je bewust het onbewuste brein beïnvloedt en zo het gedrag van jouw prospect stuurt. Dan verdien je de eenmalige investering van 484 euro vliegensvlug terug.
Inclusief:
mijn boek De 7 magische woorden t.w.v. € 27,98.
koffie, thee en lunch.
1-op-1-feedback op jouw offertetekst t.w.v. € 96,00.
Goed om te weten: bij de training 'Scoren met offerteteksten' op open inschrijving schuiven maximaal 15 deelnemers aan. Zo heb ik alle tijd om vragen te beantwoorden. Ook jouw vragen.
Mensen noemen mij een woordgoochelaar. Omdat ik met woorden het onmogelijke mogelijk maak. Zo schreef ik duizenden wervende en overtuigende teksten voor organisaties zoals Deloitte, Rijksmuseum en GoodHabitz.
In mijn werk als neurocopywriter ontdekte ik hoe je met 1 letter jouw resultaat kan boosten. Ik schreef 4 boeken waaronder 'De 7 magische woorden'; een boek over alledaagse woorden waarmee je invloed kan uitoefenen op de lezer en luisteraar.
Nu deel ik mijn kennis als spreker en trainer. Ook ben ik Cialdini Certified Coach en Ethical Influence Practioner.