Tuurlijk kan je jouw prospect proberen te overtuigen met allerlei specs. Je richt je dan op het bewuste brein waarmee de mens 2% van de beslissingen maakt.
Beter vergroot je jouw winkansen door je te focussen op het onbewuste brein. Hier vinden 98% van de beslissingen plaats. Hoe je dit doet? Door:
Tijdens deze incompanytraining 'Scoren met offerteteksten' neem ik jouw team mee in neurocopywriting en winnende schrijftechnieken.
Salesprofessionals.
Ondernemers.
Tendermanagers.
een prospect eerder kiest voor een offerte waar de onderscheidende waarde helder is, dan voor de offerte met de laagste prijs?
67% van alle prospects bij meerdere partijen offertes aanvraagt?
50% van de aanvragers teleurgesteld is als het gaat om de kwaliteit van de offerte?
"Deze training heeft mij echt aan het denken gezet over het menselijk brein en hoe je hier jouw voordeel uit kunt halen. Een interessante training van begin tot einde die ik iedereen kan aanbevelen." |
Een maatwerk-incompanytraining van 6 uur bij jou op locatie is al mogelijk vanaf 2972 euro.
Da’s inclusief een intake, voorbereiding, reistijd- en kostenvergoeding (heel Nederland) en materialen. Wat kan daar aan worden toegevoegd? Denk aan een online Cialdini certificering, 1-op-1-feedback, coaching en/of een terugkomsessie.
Amai, ik heb altijd goesting om in Vlaanderen mijn kennis te delen. Vanwege de reis- en verblijfkosten is de meerprijs voor trainingenover offerteteksten in Belgïe 350 euro.
Voor optimaal resultaat schuiven er per training tot 12 collega’s aan. Wil je dat er meer mensen winnende offerteteksten leren schrijven? Laten we overleggen.
Bij 2 of meer trainingen over offerteksten per jaar, gaat de investering per training flink naar beneden.
Willen jullie mijn boek De 7 magische woorden erbij? Laat mij weten hoeveel boeken en ik maak een speciaal voorstel. Doe ik ook als jullie kiezen voor een terugkomsessie, online Cialdini certificering of 1-op-1-feedback op een offertetekst.
Over mij
Mijn naam is Nicol Tadema. Na 9 jaar marketing ik mij sinds 2011 volledig op beïnvloeding, met neurocopywriting als specialisme. Zo schreef ik duizenden wervende en overtuigende teksten voor organisaties zoals iAmsterdam, Rijksmuseum en GoodHabitz.
Ik ontdekte dat je al met 1 letter extra jouw resultaat kan boosten. En schreef 4 boeken waaronder 'De 7 magische woorden'; over alledaagse woorden die tekst kunnen maken of breken. Ook jouw offertetekst.
Als ervaren neurocopywriter deel ik nu mijn kennis als spreker en trainer. Ook ben ik Cialdini Certified Coach en Ethical Influence Practitioner.