Alweer een 'nee' op een veelbelovende offerte?

Opnieuw een potentiële deal afgeketst?

Is die tender weer een ander gegund?

Super praktische incompanytraining waarin jouw team ontdekt hoe een slimme offerte meer resultaat oplevert.

Caroline van Buuren
"Als salesmanager heb ik mij al veel verdiept in sales technieken, neuromarketing en psychologie in sales. Nicol bracht dit mooi samen in deze training. De voorbeelden, praktische tips en interactiviteit maakten deze training zeer persoonlijk en direct toepasbaar op de eigen dienstverlening."

Schrijf voortaan winnende offerteteksten met winnende schrijftechnieken.

'Gebruik nooit meer het woord offerte'.  Het is een van de allereerste dingen die ik je vertel tijdens de incompanytraining 'Scoren met offerteteksten'.

Waarom? Omdat het woord 'offerte' prijspijn veroorzaakt in het brein. Voorkom je prijspijn? Dan vergroot je de kans op een 'ja'. Ook onthul ik welke ene letter 35% meer resultaat oplevert. En welk leesteken zorgt voor een omzetstijging van 8,5% als je 'm achterwege laat.

Da's niet alles. Er zijn nog 101 manieren waarmee je invloed uitoefent op het beslissingsproces van jouw prospects. En dus jouw salesresultaten kan verhogen. 

Kom in contact 
Goed om te weten: jouw salesprofessionals hoeven niet te veranderen in professionele tekstschrijvers. Zolang zij maar weten welke (en wanneer) neurocopywriting-trucs resultaat opleveren in offertes. En precies die trucs deel ik tijdens deze incompanytraining 'Scoren met offerteteksten'. 
Mirte Romeijn
"Voor iedereen die de klantbehoefte belangrijk vindt, is dit een training die je helpt om die klantbehoefte nog meer centraal te stellen! Ik ben enthousiast en ga snel met onze offerte-templates aan de slag aan de hand van de bruikbare tips.

Nicol heeft me geïnspireerd om mezelf nog meer te ontwikkelen en verdieping te zoeken in dit onderwerp."

Scoren met offerteteksten

Tuurlijk kan je jouw prospect proberen te overtuigen met allerlei specs. Je richt je dan op het bewuste brein waarmee de mens 2% van de beslissingen maakt.

Beter vergroot je jouw winkansen door je te focussen op het onbewuste brein. Hier vinden 98% van de beslissingen plaats. Hoe je dit doet? Door:

  •   aandacht in te zetten als codewoord.
  •   de prospect een ritje in jouw achtbaan te geven.
  •   géén korting te geven.
  •   ethisch te beïnvloeden. Denk aan prijspsychologie en beïnvloedingsprincipes zoals autoriteit, sympathie en sociale bewijskracht.

Tijdens deze incompanytraining 'Scoren met offerteteksten' neem ik jouw team mee in neurocopywriting en winnende schrijftechnieken.

Voor iedereen die wil scoren met offerteteksten. Denk bijvoorbeeld aan:

Salesprofessionals.

Ondernemers.

Tendermanagers.

Wist je dat...

een prospect eerder kiest voor een offerte waar de onderscheidende waarde helder is, dan voor de offerte met de laagste prijs?

67% van alle prospects bij meerdere partijen offertes aanvraagt?

50% van de aanvragers teleurgesteld is als het gaat om de kwaliteit van de offerte?

Kay Dings
"Deze training heeft mij echt aan het denken gezet over het menselijk brein en hoe je hier jouw voordeel uit kunt halen. Een interessante training van begin tot einde die ik iedereen kan aanbevelen."

Wat kost zo'n training over het schrijven van offerteteksten?

Een maatwerk-incompanytraining van 6 uur bij jou op locatie is al mogelijk vanaf 2972 euro.

Da’s inclusief een intake, voorbereiding, reistijd- en kostenvergoeding (heel Nederland) en materialen. Wat kan daar aan worden toegevoegd? Denk aan een online Cialdini certificering, 1-op-1-feedback, coaching en/of een terugkomsessie.

Amai, ik heb altijd goesting om in Vlaanderen mijn kennis  te delen. Vanwege de reis- en verblijfkosten is de meerprijs voor trainingenover offerteteksten in Belgïe 350 euro.

Ook goed om te weten over deze incompanytraining:

Voor optimaal resultaat schuiven er per training tot 12 collega’s aan. Wil je dat er meer mensen winnende offerteteksten leren schrijven? Laten we overleggen.

Bij 2 of meer trainingen over offerteksten per jaar, gaat de investering per training flink naar beneden.

Willen jullie mijn boek De 7 magische woorden erbij? Laat mij weten hoeveel boeken en ik maak een speciaal voorstel. Doe ik ook als jullie kiezen voor een terugkomsessie, online Cialdini certificering of 1-op-1-feedback op een offertetekst.

Over mij

Mijn naam is Nicol Tadema. Na 9 jaar marketing ik mij sinds 2011 volledig op beïnvloeding, met neurocopywriting als specialisme. Zo schreef ik duizenden wervende en overtuigende teksten voor organisaties zoals iAmsterdam, Rijksmuseum en GoodHabitz.

Ik ontdekte dat je al met 1 letter extra jouw resultaat kan boosten. En schreef 4 boeken waaronder 'De 7 magische woorden'; over alledaagse woorden die tekst kunnen maken of breken. Ook jouw offertetekst.

Als ervaren neurocopywriter deel ik nu mijn kennis als spreker en trainer. Ook ben ik Cialdini Certified Coach en Ethical Influence Practitioner.

Vrijblijvend kennismaken

O ja, als je een trainer zoekt die een standaardverhaal afdraait over het schrijven van winnende offerteteksten dan ben ik niet je vrouw. Recht voor z’n raap? Ja, dat ben ik wel.


Ervaar het door nu een kennisafspraak te plannen. De eerste afspraak is altijd gratis. Dus kies jij een moment dat past in jouw agenda? Dan spreken we elkaar snel..
Plan zelf een afspraak