Beïnvloed jouw resultaten met de 7 magische woorden 

hét goochelboek voor tekstschrijvers, marketeers, salesprofessionals en ondernemers.

‘De 7 magische woorden’ van Nicol Tadema is zó leuk om te lezen en zó praktisch, dat ik het iedereen zou willen aanraden. De auteur weet je aandacht vast te houden en leert je dingen die geen rocket science zijn, maar wel veel impact hebben. Voor mij is Tadema de nieuwe David Copperfield.
Drs. Peter de Roode, trainer en spreker rondom gedragsverandering & recensent Managementboek.

Weet hoe je het gedrag van jouw mensen kan (bij) sturen zodat deze eerder/vaker/sneller:

  • jouw product of dienst koopt.
  • een whitepaper downloadt.
  • een contactformulier invult.
  • klikt op de sollicitatiebutton.
  • 'ja' zegt tegen jouw offerte.
"Ik onderschat nooit meer de kracht van 1 enkel woord."
Nicol laat zien hoe je met de juiste aanpak doeltreffend je doelgroep beïnvloedt. 


Er zijn slechts 7 simpele woorden voor nodig. Die, als ze juist worden toegepast, een enorm effect hebben.
Daniëlle van Rijen, copywriter
"Voor iedereen die meer resultaat wil behalen met copywriting."
Een superinteressant boek voor iedereen die meer resultaat wil behalen met copywriting.


Je leert hoe je kunt toveren met woorden en ontdekt de geheimen van neuromarketing en beïnvloedingstechnieken.
Michiel Brand, copywriter en SEO-specialist
"Verplichte kost voor iedere marketeer en tekstschrijver."
Het grootste pluspunt van dit boek is dat je anders naar teksten gaat kijken.


Het boek prikkelt en daagt uit. Dit maakt De 7 magische woorden tot verplichte kost voor iedereen die zijn overtuigings-skills wil aanscherpen. 
Rutger Steenbergen, online marketeer
27,98

Slimmer schrijven en resultaten verhogen

Denk je nu: ‘wat zijn die 7 magische woorden’? Het is een logische vraag. Op pagina 12 onthul ik alle woorden. In de daaropvolgende hoofdstukken ontdek je per magisch woord hóé jij de bijbehorende beïnvloedingstechnieken activeert. Inclusief praktische tips en herkenbare voorbeelden.

De kans is trouwens groot dat je de 7 woorden nu al gebruikt in jouw teksten. Het zijn namelijk doodnormale woorden. Maar benut je de magische krachten er al van? Uit mijn analyse blijkt dat in de meeste teksten de woorden niet goed worden gebruikt.

Alleen als jij de woorden slim inzet, betover jij jouw lezers en oefen je invloed uit op jouw resultaten. 

Missen jouw teksten overtuigingskracht? In haar boek ‘De 7 Magische Woorden’ laat Nicol Tadema zien hoe kleine wijzigingen de impact van een tekst vergroten. Ook jij kunt je conversie verhogen als je met dit boek aan de slag gaat.
Froukje Schaaf, zelfstandig  marktonderzoeker, universitair docent vakgroep Marketing van de Rijksuniversiteit Groningen. & recensent Managementboek.
"Ik voel me na het lezen van dit boek als Hans Klok."

Ik voel me na het lezen van dit boek als Hans Klok. Hij geeft een show, ik steel de show met mijn volgende tekst en ik weet zeker dat jij dat na het lezen van dit boek ook wil én kan.

Ik ga het niet echt onder stoelen en banken steken: ik ben dol op ‘De 7 magische woorden‘.

Ik beloof je dat je anders naar je teksten gaat kijken of je nu een ervaren tekstschrijver of een beginnende marketeer bent.

Kim Pot, marketingadviseur en tekstschrijver
"Goocheltrucs die iedereen wel onder de knie wil krijgen, schrijver of niet."
Een ‘goochelboek’ voor iedereen die met woorden wil goochelen, noemt ze het zelf. Waarbij ze bijvoorbeeld laat zien hoe je de resultaten soms al kunt verdubbelen door maar 1 letter toe te voegen.


Kijk, dat zijn natuurlijk goocheltrucs die iedereen wel onder de knie wil krijgen, schrijver of niet.
Peter Boerman, hoofdredacteur Werf& 
"Na het lezen van dit boek leg je elk woord op de weegschaal."
Met 1 magisch woord schrijf je de belangrijkste boodschap op een andere manier. Beter, overtuigender, resultaatgerichter. Laat staan wat je bereikt met 7 van deze magische woorden!

Ik gebruik dit boek als een checklist voor mijn teksten. En als inspiratiebron. “Leg elk woord op een weegschaal”, hoor je vast wel eens als copywriter of marketeer. Na het lezen van dit boek doe je dat ook daadwerkelijk.
Iris Wright, copywriter en trainer

De verkoop paperback 'De 7 magische woorden' verloopt via Managementboek. Bestel je het op werkdagen vóór 21:00 uur? Dan heb je het boek de volgende werkdag al in huis.

Wil je echt héél graag een gesigneerd exemplaar?  Bestel dan via deze link en vermeld dit bij de opmerkingen. Ik regel het dan persoonlijk voor jou.

 Oja, het ISBN-nummer is 9789082606867.

Wil je dit boek voor jouw hele team bestellen? Cadeau doen aan zakenrelaties? Slim.

Vanaf >10 boeken is een korting mogelijk. 

Kom in contact 
of bel mij via + 31 6 11 76 08 46
17,98

Boekenkast vol en/of liever een e-book?

Speciaal voor jou is er ook een e-book (EPUB en PDF). Dit zijn de voordelen:

  • Direct in jouw mailbox. 
  • Voordeliger dan de paperback.
  • Via de linkjes klik je zo door naar de onderzoeken en artikelen waar de magie van de 7 woorden op is gebaseerd.

    ISBN-nummer: 9789082606843

Overal inzetbaar

De kracht van de magische woorden kan je overal benutten. In jouw webteksten, social mediaberichten, brochureteksten, slogans, vacatureteksten en offerteteksten.

Ook in het gesproken woord kan je jouw resultaten beïnvloeden met deze magische, of zal ik zeggen, alledaagse woorden. In de vergaderruimte, thuis aan de keukentafel óf op het podium. Dus of je nu tekstschrijver, copywriter, marketeer, ondernemer, salesprofessional of een podiumdier bent: de kennis uit dit boek wil jij niet missen.

Mensen noemen mij een woordgoochelaar.
Waarom? Omdat ik het onmogelijke mogelijk maakt door te goochelen met woorden. Zo verdubbel ik de resultaten door 1 letter toe te voegen. Laat ik mensen met 1 woord aan een paars konijn denken. Zet ik de boel op zijn kop om het gedrag van lezers te sturen. Linea recta richting de conversiebutton. 


Mijn kennis over het toepassen van neuromarketingprincipes en beïnvloeden van het brein met taal deel ik als auteur, spreker en trainer.

Radio-interview De Ondernemer

Op 28 februari vertelde ik over De 7 magische woorden bij De Ondernemer Live. Dit radioprogramma is elke week op dinsdag van 11:00 tot 13:00 uur live te beluisteren op New Business Radio en ook te zien via de homepage van De Ondernemer, YouTube en Facebook.