Hoe overtuigen jullie dit keer wél?
Zijn de plannen ‘goed’, maar niet goed genoeg?
Opnieuw een matige EMVI-score?

Na deze praktische incompanytraining  weten jullie hoe je het beslisbrein van de beoordelaar beïnvloedt. 

De voorbeelden, praktische tips en interactiviteit maakten deze training zeer persoonlijk en direct toepasbaar op de eigen dienstverlening.
Carolien van Buren
Deze training heeft mij echt aan het denken gezet over het menselijk brein en hoe je hier jouw voordeel uit kunt halen.  
Kay Dings
 Ik ben enthousiast en ga snel met onze templates aan de slag aan de hand van de bruikbare tips.

Mirte Romeijn

Winnen met woorden

Je team van planschrijvers, bidwriters of tenderstrategen schrijft al goed. Maar goed is niet altijd goed genoeg. Om inschrijvingen te winnen, wil jij dat jouw team:

  • het een keer anders aanvliegt.
  • overtuigt met de juiste woorden. 
  • de beoordelaar(s) aanspreekt.
  • plannen schrijft die voelen als de beste keus.
  • inspeelt op het beslisbrein van de beoordelaar.


Deze training Winnen met woorden tilt jullie inschrijvingen naar een hoger niveau. Met neurocopywriting-technieken die feilloos inspelen op het beslisbrein van de beoordelaar. Opvallend overtuigend, wetenschappelijk onderbouwd, pijnlijk praktisch. En altijd toegespitst op jullie eigen tenderteksten.

Kom in contact 

Beslisbrein van de beoordelaar
Natuurlijk kun je de beoordelaar proberen te overtuigen met een rataplan aan maatregelen en specificaties. Het is alleen een gemiste kans omdat al die rationele informatie slechts 2% invloed heeft op jullie winkansen.

Slimmer is het om te focussen op de andere 98%. Omdat het beslisbrein van de beoordelaar besluit welke tender als beste aanvoelt. Zelfs als de inhoud bij de concurrent verdacht veel lijkt op die van jouw organisatie. 

Hoe je dat doet? Door neurocopywritingtechnieken in te zetten en zo het onbewuste brein te beïnvloeden. Omdat je met woorden kan winnen.

Jullie teksten, mijn uitgangspuntBij deze incompanytraining 'Winnen met woorden' zijn jullie huidige plannen, EMVI-/ BPKV-teksten of inschrijvingen het uitgangspunt. Vanuit daar focus ik op de grootste winkansen, op basis van neuropsychologische inzichten.
 Sowieso staan op de agenda:

  • hoe je de lezer (beoordelaar) meeneemt in een verhaal dat blijft hangen.

  • welke elke ene letter zorgt voor 35% meer resultaat.

  • ethische inzet beïnvloedingsprincipes als autoriteit, contrast, en sociaal bewijs.

Wist je dat...

een prospect eerder kiest voor een offerte waar de onderscheidende waarde helder is, dan voor de offerte met de laagste prijs?

de conversie met 380% kan toenemen bij een duur, complex product met de inzet van sociaal bewijs? 

50% van de aanvragers teleurgesteld is als het gaat om de kwaliteit van de offerte?

null     null     null    null   null

Wat kost zo'n training over het winnen met woorden?

Een maatwerk-incompanytraining van 6 uur bij jou op locatie is al mogelijk vanaf 2972 euro.

Da’s inclusief een intake, voorbereiding, reistijd- en kostenvergoeding (heel Nederland) en materialen. Wat kan daar aan worden toegevoegd? Denk aan een online Cialdini certificering, boeken, 1-op-1-feedback, coaching en/of een terugkomsessie.

Een training in Vlaanderen? Kan gewoon. Tegen een meerprijs van 350 euro.

Ook goed om te weten over deze incompanytraining:

Voor optimaal resultaat schuiven er per training tot 12 collega’s aan. Wil je dat er meer mensen winnende offerteteksten leren schrijven? Laten we overleggen.

Bij >2 trainingen over offerteksten per jaar, daalt de investering per training flink.

Willen jullie mijn boek 101 beïnvloedingstechnieken óf De 7 magische woorden erbij? Laat mij weten hoeveel boeken en ik maak een speciaal voorstel. Doe ik ook als jullie kiezen voor een terugkomsessie, online Cialdini certificering of 1-op-1-feedback op een offertetekst.

Over mij

Mijn naam is Nicol Tadema. Na 9 jaar marketing ik mij sinds 2011 volledig op beïnvloeding,. Neurocopywriting is daarbinnen mijn specialisme. Zo schreef ik duizenden wervende en overtuigende teksten voor organisaties zoals iAmsterdam, Rijksmuseum en GoodHabitz.

Ik ontdekte dat je al met 1 letter extra jouw resultaat kan boosten. En schreef 5 boeken waaronder de bestesellers '101 beïnvloedingstechnieken' en 'De 7 magische woorden'.

Als ervaren neurocopywriter deel ik nu mijn kennis als spreker en trainer, onder andere met tenderstrategen, bidwriters en planschrijvers. Ook ben ik gecertificeerd  Cialdini Coach, Online influencer en Ethical Influence Practitioner.

Vrijblijvend kennismaken

O ja, als je een trainer zoekt die een standaardverhaal afdraait over het schrijven van winnende tenderteksten, aanbestedingen en plannen... dan ben ik niet je vrouw. Recht voor z’n raap? Ja, dat ben ik wel.


Ervaar het door nu een kennisafspraak te plannen. De eerste afspraak is altijd gratis. Dus kies jij een moment dat past in jouw agenda? Dan spreken we elkaar snel..
Plan zelf een afspraak