De 7 magische woorden 

Neurocopywriting speelt een belangrijke rol binnen beïnvloedingspsychologie. Met praktische schrijftechnieken kun je effectiever communiceren en het gedrag van jouw doelgroep beïnvloeden.

Tijdens deze key note onthul ik de 7 magische woorden die jouw communicatie kunnen maken én breken. Er is meer. Het publiek ontdekt ook dat (en hóé):

🧠 1 extra letter voor 35 % meer conversie zorgt.
🧠 1 extra zin dubbele resultaten oplevert.
🧠 1 extra keuze 57 % meer kliks genereert.

Deze key note over neurocopywriting is inspirerend en praktisch opgezet. Zo kunnen de aanwezigen de gedeelde tips direct toepassen in de praktijk om hun resultaten te boosten. Mijn manier van spreken is energiek, enthousiast en een vleug humor is inbegrepen. En na de key note? Kijkt het publiek nooit meer hetzelfde naar taal. Beloofd.

Wat anderen over mij zeggen...

"Een andere kijk op woorden."
Wat het mij heeft opgeleverd? Een andere kijk op woorden en de werking daarvan. Ik kijk uit naar een volgende samenwerking!



Ildiko Kalmar

HelloFlex Group

"Bevlogen vakidioot". 

Heerlijke inspiratiesessie door een bevlogen vakidioot. Je geeft inzichten in tekst, taal en conversieschrijven en zorgt bij mij voor een drang om te verbeteren.
Edwin van der Sande

Technical Valley

"Inhoudelijk on spot, witty en super."
Als dagvoorzitter is Nicol vakkundig, inhoudelijk on spot, witty en super.




Aaltje Vincent

Aaltje Vincent & company

Paars konijn

Denk niet aan een paars konijn.

Toch gedaan hè? Ik heb zojuist bewust jouw onbewuste brein beïnvloed. Dit deed ik door het woord niet slim te gebruiken.

Soms kan niet ook in je voordeel werken. Als je wilt weten hoe,, mis deze key note niet.

Ik tover 7 magische woorden uit de hoge hoed. Da’s natuurlijk leuk, alleen heeft jouw publiek bar weinig aan de woorden op zichzelf. Dat is alsof je ze een professionele goocheldoos geeft maar niet vertelt hoe de trucs werken. Of een IKEA-pakket in elkaar laat zetten zonder een handleiding. 

Daarom deel ik naast de 7 magische woordende geheimen, principes en methodes die schuilgaan achter deze woorden. Zodat alle aanwezigen direct na de keynote, break-outsessie of inspiratiesessie invloed kunnen uitoefenen op het gedrag van hun lezers.

Voor een totale ervaring geef je alle aanwezigen het boek De 7 magische woorden cadeau.

De key note over neurocopywriting voor:

marketeers.

communicatiespecialisten.

tekstschrijvers.

directie en management.

ondernemers.


Het publiek ontdekt hoe:

je met 1 woord, 1 cijfer, 1 zin en 1 keuze het verschil maakt.

het onmogelijke mogelijk wordt gemaakt.

er meer bereikt wordt door slim te communiceren,


Aukje Oostendorp

Renewi

De leukste sessie die ik heb bijgewoond!

"De leukste sessie die ik op Content Conference 2022 heb bijgewoond. Leuk en met veel enthousiasme gepresenteerd. En daar komt geen maar achter."

Mensen noemen mij een woordgoochelaar

Wat ik daar zelf van vind? In elk geval deel ik de mening dat woorden iets magisch hebben. En dat je door het goochelen met woorden veel kunt bereiken. Zo laat ik mensen door het juiste woordgebruik denken aan een paars konijn en voorkom ik prijspijn bij lezers van offertes. Versterk ik (werkgevers)merken en verhoog ik de resultaten. Mijn credo? Met de juiste woordkeuzes beïnvloed je jouw conversie.

Uit ervaring weet ik wat de kracht van een goede tekst is. Over ervaring gesproken, deze deel ik graag met anderen. Zeker met jullie team. Daarbij steek ik mijn enthousiasme niet onder stoelen of banken. Je merkt het vrij snel als ik 7 magische woorden uit mijn hoge hoed tover. Daarbij kan het zijn dat ik op een tafel ga staan of een breinbotsing veroorzaak. Sowieso onthul ik hoe David Copperfield het Vrijheidsbeeld liet verdwijnen toen ik nog een meisje van 7 was.

Kennismaken?

O ja, als je een spreker over neurocopywriting zoekt die een standaardverhaal komt afdraaien, dan ben ik niet je vrouw.


Recht voor z’n raap? Dat ben ik wel. Ervaar het door nu een kennisafspraak te plannen. Op een moment dat (ook) goed past in jouw agenda. Ik spreek je snel.
Plan zelf een afspraak