Wist je dat je zelf met 1 letter kunt framen? En dat dit zomaar 35% meer conversie oplevert? Tijdens deze keynote vertel ik welke letter dit is én hoe je dit slim toepast. Ook ontdekt het publiek de superkracht van framing. Het resultaat?
🧠 Inzicht in wat framing is. 🧠 Kennis over waarom mensen framen.🧠 Inspiratie om framing zelf direct toe te passen.
En na de keynote? Kan het publiek framing inzetten om prospects in beweging te zetten.
Enorm genoten van de prikkelende lezing van Nicol.
Had geen idee dat een schijnbaar heel klein verschil in woordkeuze of beeld van zo 'n grote invloed kan zijn!
online communications director
Ik kan niet wachten om aan de slag te gaan met het praktisch toepassen van al je waanzinnig leuk gebrachte adviezen.
Ik spreek over 101 beïnvloedingstechnieken. Veel van die technieken zijn een bepaalde vorm van framing. Zelf zie ik framing als het 'verpakkingsmateriaal' voor meerdere, andere beïnvloedingstechnieken. Het bepaalt de interpretatie en impact van je boodschap. Zo kun je bij het beïnvloedingsprincipe Schaarste framen met kreten als ‘mis het niet’ of als ‘wees er snel bij’. Bij het principe Sociale bewijskracht frame je bijvoorbeeld met kreten als "populairste keuze" of als ‘aanbevolen door experts’. Autoriteit framen? Dan kies je misschien wel voor een commercial of afbeelding met daarin persoon die in een witte doktersjas jouw product aanprijst.
Waarom is een keynote over framing dit juist nu interessant? De wereld om ons heen verandert vliegensvlug. Menselijk gedrag en beweegredenen
veranderen (vrijwel) niet. Dus zodra mensen weten hoe je dit gedrag stuurt én inspeelt op die beweegredenen is (bijna) alles mogelijk.
Zet mij op het podium en jouw publiek ontdekt de kracht van framing. Ik ben spreker en auteur in Nederland en België over beïnvloedingspsychologie. Ook ben ik Cialdini Certified Coach en Ethical Influence Practitioner. Dus is er een conversiecrisis? Blijven salescijfers achter? Stagneren de sollicitaties? Met de tips die ik deel, schenk je het glas halfvol.
Geen grijze muis, wel een stuiterbal
Of het nu gaat om een offerte, vacature óf website : ik laat mensen ontdekken hoe meer resultaat wordt bereikt met iets dat er al is. Gewoon door het op de juiste manier en het goede moment in te zetten.
Tijdens een key note, break-out sessie of workshop over framing steek ik mijn enthousiasme niet onder stoelen of banken. Wel zet ik mensen 'aan' en stuiter ik gegarandeerd over het podium (of over het beeldscherm). De kans bestaat ook dat ik op een tafel ga staan of een breinbotsing bij de mensen in de zaal veroorzaak. Geen zorgen, dat doet geen pijn. Wel zorgt het voor onvergetelijke inzichten.
Mijn publiek bestaat (veelal) uit resultaatgerichte professionals in marketing, communicatie, recruitment en ondernemers en zzp'ers.
“Een andere kijk op woorden en de werking daarvan.”
komt afdraaien dan ben ik niet je vrouw. Recht voor z’n raap? Ja, dat ben ik wel.
Ervaar het door direct een kennisafspraak te plannen. Ik spreek je snel.