blog copywriting
Nicol_Tadema
blog copywriting
01/01/2025
1 min
0

Wat de goede voornemens van prospects jou kunnen opleveren

01/01/2025
1 min
0

Start jij 2025 gestart met een goed voornemen?

Ik niet. Ik doe er niet aan. Daarmee wijk ik af van de massa: ongeveer de helft van de Nederlanders heeft goede voornemens voor een nieuw jaar. De top 3: afvallen, stoppen met roken en meer bewegen.

Dat ik afwijk van de massa gebeurt mij wel vaker. Maar wááróm is dat zo? Of beter gezegd: waarom beginnen zoveel mensen precies op de eerste dag van het nieuwe jaar met nieuwe dingen?

Dit is het Fresh Start Effect.

Een nieuwe periode wordt door veel mensen gezien als het perfecte moment voor een nieuwe start. Alsof mensen bij het omslaan van de kalender een boost aan optimisme en zelfvertrouwen krijgen en denken: “dit is het moment!”. 

Wat heb jíj hieraan als resultaatgerichte professional?

Je kunt voordeel uit dit moment halen met de kracht van invloed.

Hoe? Moedig jouw prospects aan jouw producten of diensten af te nemen, die gerelateerd zijn aan hun goede voornemens. Bij deze aanmoediging benadruk je het resetpunt van het nieuwe jaar.

Bijvoorbeeld zo:

PS  Is het jouw goede voornemen om de meest gewilde soft skill: ‘beïnvloeden’ verder te ontwikkelen in dit kersverse nieuwe jaar? Plan direct een vrijblijvende afspraak of app/bel mij via + 31 6 11 76 08 46 dan kletsen we verder.


Reacties
Categorieën